lunes, 7 de mayo de 2012

Recuerdos de Alumn@s

16 comentarios:

  1. Recuerdos preciosos de antiguos alumnos y alumnas, de los cuales he aprendido mucho y por ellos, para que vean que no me olvido de ellos. Hago este vídeo enseñándoles todos los detalles que me hicieron y que guardo con mucho cariño. ¡¡Un gran abrazo para todos!!

    ResponderEliminar
  2. Ainoa_coco10/5/12, 20:45

    gracias luisi pero jo no te pude acer ningun regalo pero para mi el mejor regalo de mi cumpleaños seria que tu volvieras al cole de silla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Ainoa, no te preocupes! No em fa falta regals perquè el vostre afecte i estima ha sigut prou suficient!! Vos estime molt!!! Una abraçada!!

      Eliminar
  3. llum mireia burgada candela15/5/12, 21:23

    mestra si el teu cumple es el dia 4 de maig felicitats se me a fet un poc tard per que no e pogut pero lo que vuic es felicitarte i que mai m'oblidare de tu

    ResponderEliminar
  4. Gràcies Llum, però va ser el dia 3 de març, no ara! jejee Jo tampoc m´oblide mai de vosaltres, sou molt especials per a mi. Vau ser la meua primera classe com a mestra i una gran classe!! Vos estime moltíssim. Un petó gegant gegant!!!!!

    ResponderEliminar
  5. llum mireia burgada candela17/5/12, 20:56

    a vale mestra llo tampoc m'oblidare de tu perque vas ser la mestra mes bona del mon

    ResponderEliminar
  6. FELICITATS AMB RETRAS TE BOLEN TOT EL MON PERQUE ERES LA MILLOR MESTRA DEL MON

    ResponderEliminar
  7. CRISTINA RODRIGUEZ CASES20/5/12, 21:32

    ERES LA MILLOR DE EL MON MAY TE OLVIDARE MAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!TENS QUE ALGUN DIA VINDRE ALA ESCOLA TOTS ELS DE LA CLSSE VOLEM QUE VINGES!!!!!!!!!!!!!!
    UN PETO MOLT GRAN PER A TU SOLES
    I FELICIDADES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  8. Mestra,que bonic el video,m´a agradat molt!Quants regals te em fet!

    ResponderEliminar
  9. el meu es el 20 de marc
    17 dies mes que tu

    ResponderEliminar
  10. ja he vist el video,magradat molt
    tinc encara mes coses per a tu
    quan vingues teu done
    encara tinc la nina que es pareix molt a tu
    y el chupachups que ens vas regalar
    jejejejejejeje

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Esther! Per fi t´ha anat!! m´alegre moltíssim!!! Jo tampoc m´oblide de vosaltres mai, intentaré anar encara que és una miqueta difícil ara perquè ja queda molt poquet de curs. Un besset i una abraçada gegant!!!!

      Eliminar
  11. hola mestra soy ariadna fui al realengo i nose donde estabas adios contesta

    ResponderEliminar
  12. hoooooooooooooooooooooooola adiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiivina quiiiiiiiiiiiiieeeeeeennnnnnnnnnnnn sssssssssssoooooooooooyy jeje

    ResponderEliminar
  13. hooooooooooooola luisi aun no meas contestado espero que pronto tienes que hacer la fiesta ya tqro

    ResponderEliminar
  14. soy arantxa la ermana de ariadna tengo 7 años i soy un poco chivata adios luisi

    ResponderEliminar

Deja tus comentarios, opiniones y sugerencias en este blog...¡Muchas Gracias!